!! انسان از مرگ تا برزخ !!

از کجا آمده ام آمدنم بهر چه بود؟؟؟

!! انسان از مرگ تا برزخ !!

از کجا آمده ام آمدنم بهر چه بود؟؟؟

مرگ و حضور فرشتگان

 
 
بِسْمِ اللّهِ الْرَّحْمنِ الْرَّحیمْ
 
 
 

وظیفه عده اى از فرشتگان ، خدمت کردن به انسان هاست .

 بعضى فرشتگان ماءموریتشان رساندن غذا به انسان و تاءمین زندگى ایشان است

از موقعى که اولاد انسان متولد مى شود، ماءموریت آنان شروع مى گردد و تا هنگام مرگ ادامه دارد.


وقتى انسان در بستر مرگ قرار گرفت ، سه فرشته بر بالین او حاضر مى شوند و هر کدام از آنان گزارش ماءموریت خود را بدین شرح بیان مى کنند.


یکى از آنان خطاب به محتضر مى کند و مى گوید:

من موکل رساندن روزى براى تو بودم . از هنگام تولدت تا حال غذاى ترا مى رساندم .

 ولى امروز تمام خزینه هاى جهان را گشتم و شرق و غرب عالم را جستجو کردم 

 براى خوراک تو یک دانه گندم پیدا نکردم . سهمیه تو تمام شده و آنچه براى غذایت تعیین گردیده بود به پایان رسیده است .


دیگرى مى گوید:

 من موکل رساندن آب به تو بودم .

 از موقعى که از مادر متولد شدى تا حال آب آشامیدنى ترا مى رساندم .

 ولى در این ساعت ، تمام اقیانوس ها و دریاها و نهرهاى دنیا را گشتم اما آبى برایت نیافتم .

معلوم مى شود سهمیه آب آشامیدنى تو تمام شده است .


فرشته سومى مى گوید:

 من موکل بر نفس هاى تو بودم .

ولى اکنون تمام جهان را گشتم دیگر نفسى برایت نیافتم .

تعداد نفس هایى را که براى تو نوشته بودند تمام شده و این دلیل بر فرارسیدن مرگ تو است

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد