X
تبلیغات
رایتل
از کجا آمده ام آمدنم بهر چه بود؟؟؟
پنج‌شنبه 24 خرداد‌ماه سال 1386
ارواح کفار به صورت شیطان و ارواح ارتباط با بدن ها را قطع نمى کنن

بِسْمِ اللّهِ الْرَّحْمنِ الْرَّحیمْ

 

 همان طور که ارواح مؤ منان به صورت انسان در مى آیند

و به دیدن اهل خود مى روند، ارواح کفار هم ، به صورت شیاطین و ملکاتى

که در آنها بوده اند درد مى آیند

 (مانند صورت سگ ، خوک ، میمون ، مار، عقرب ، مورچه و غیره )

 و در حجره هایى از آتش منزل مى کنند

و از خوراکى ها و آشامیدنى هاى اهل آتش مى خورند و مى آشامند.


هیچ روح کافرى نیست مگر آن که هنگام ظهر به دیدار اهل و عیال خود مى رود

 اگر ببیند اهلش به اعمال نیک مشغول اند براى او موجب حسرت و ندامت خواهد

شد؛ چرا که فرزندان و اهل بیت او به کارهاى نیک و شایسته مشغول اند

و او از آنها غافل بوده و کارى براى نجات خود انجام نداده است .


در روایت دیگرى وارد شده :

 وقتى کافر اهل خود را زیارت مى کند، کارهاى نیکى که خانواده اش انجام

مى دهند از او پوشیده و مخفى مى شود و کارهاى زشت و ناپسند

آنان براى او آشکار و هویدا مى گردد


ارواح ارتباط با بدن ها را قطع نمى کنن

 

وقتى انسان از دنیا رفت

و روحش در قالب مثالى به خود صورت گرفت 

 روح علاقه خود را به کلى از بدن قطع نمى کند!

 روح انسان خواب علاقه خود را از بدن کم کرده و بدن در حال خواب 

 مقدارى سرد مى شود

 ولى در حال مرگ ، روح بیشتر علاقه خود را از بدن قطع مى کند

و یک ارتباط ضعیفى باقى مى ماند.


به عبارت واضح تر:

 علاقه و ارتباط روح با بدن بر سه گونه است .

 


1 - ارتباط کامل و تمام مانند حیات و زندگى پیش از مرگ .


2 - ارتباط متوسط، مانند ارتباط روح با بدن در حالت خواب 

 زیرا مانند مرگ است .


3 - ارتباط کم و ضعیف که در حال مرگ تحقق یافته .


در روایت وارد شده است که :

 روح پس از مرگ

در روز

 سوم 

 پنجم 

 هفتم 

 چهلم

 و سال به دیدن بدن مى آید و جسم را مى بیند

 و از آن چه به سر آن آمده ناراحت مى شود


در وقت خروج روح ، انسان بدن خود را مى بیند

 و به دنبال آن تا قبر مى رود.

 به واسطه همین علاقه جزئى مى بینیم

 که قبور ائمه اطهار صلى الله علیه و آله و علما و اولیاء الله منشاء اثر و نزول

برکات و برآورده شدن حاجات است در حالى که مخاطب به سلام و درود

 و صلوات ها، ارواح برزخى آنها هستند نه بدن هایى که در قبر خوابیده اند.